var acc = document.getElementsByClassName("accordion"); var i; for (i = 0; i < acc.length; i++) { acc[i].addEventListener("click", function() { /* Toggle between adding and removing the "active" class, to highlight the button that controls the panel */ this.classList.toggle("active"); /* Toggle between hiding and showing the active panel */ var panel = this.nextElementSibling; if (panel.style.display === "block") { panel.style.display = "none"; } else { panel.style.display = "block"; } }); }

PURA GO mini market bij een Multi tenant omgeving

In de meeste Multi tenant omgevingen of bedrijfsverzamelgebouwen is catering centraal geregeld. Met het thuiswerken krijgen steeds meer huurders en gebruikers moeite met de catering gerelateerde servicekosten. De PURA GO mini market biedt drie voordelen voor een Multi tenant omgeving. De kosten zijn slechts een fractie van de Full-service variant, het assortiment en de verpakkingen zijn ook geschikt om to-go mee te nemen naar de werkplek en de PURA GO mini market 24/7 geopend.

In deze case gaat het om een market in die geschikt is voor negentig dagelijkse gebruikers terwijl er 300 pandgebruikers zijn. De mini market is gesitueerd bij de ingang van het gebouw net voorbij de receptie. De openbare ruimte waar het bedrijfsrestaurant gevestigd is wordt ook gebruikt voor meetings en afspraken. De PURA GO variant die hier het beste past is de ‘plus’ variant. Van maandag tot vrijdag, van 09.00 tot 15.00 is een hospitality-medewerker aanwezig om de vooraf bestelde lunches klaar te maken, gasten welkom te heten en om de PURA GO mini market te servicen.

Deze mini market is ingericht met twee tweedeurs koelkasten met naast elke koeling een schappenkast. In het midden van de ruimte worden twee kassasystemen met betaalterminal geplaatst op een free-flow buffet. Aan twee kanten van de mini market worden ruime buffetopstellingen gemaakt met panini-grills en meerdere magnetrons. In het midden van de ruimte, ter hoogte van de receptie is een koffie-bar ingericht. In deze koffie-bar zijn ook muffins, croissants en andere tussendoortjes te verkrijgen. Afrekenen doet men ook hier zelf bij het centrale kassasysteem of middels de betaal-app.

Het assortiment sluit aan op de behoefte in een office-omgeving. Er is een ruime keuze voor elk moment van de dag. Voor het ontbijt is er een diversiteit aan granen, yoghurts en brood met apart beleg. Voor het lunchmoment bieden wij salades, sandwiches, wraps, zes soorten soep en warme snacks. Het avondeten mee naar huis nemen kan ook. In een wisselende cyclus zijn er warme maaltijden en maaltijdsalades. Om de mini market te complementeren zijn er optioneel zijn er een aantal schappenkasten toe te voegen. Zo bieden we een snack-kast, een trakteer-kast, een cadeau-kast en een supermarkt kast. Additioneel kan er worden gekozen voor een extra service. Zo kunt u er bijvoorbeeld voor kiezen om de even weken een yoghurt bar in huis te hebben en de oneven weken een verse smoothie-bar.